+420 775 049 177 (po - pá, 9 - 16)

Košík je prázdný :(

Doprava ZDARMA na všechny objednávky

Obchodní podmínky

1. Prodávající

PhDr. Martin Gabriel
Růžová 970/7, 110 00 Praha 1
IČ: 60221305
Osoba podnikající na základě živnostenského oprávnění

E-mail: info@ryjeme.cz
telefon: 775 049 177

2. Kupující

spotřebitel, firma, státní instituce

3. Objednávka zboží

Zboží je možno objednat následujícími způsoby:
- e-mailem
- objednávkou v internetovém obchodu www.ryjeme.cz

Elektronická objednávka musí obsahovat veškeré nutné údaje:
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

- Každá objednávka, učiněná přes objednávkový formulář zákazníkem je považována za závaznou.
- Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními a reklamačními podmínkami a  že s nimi  souhlasí - každá objednávka vyžaduje souhlas s těmito Obchodními podmínkami. Odesláním objednávky potvrzujete zákazník souhlas s jejich přečtením.
- Objednávkou je uzavřena kupní smlouva.
- Místem dodání zboží je adresa dodání, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři,  vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení.
- Žádná osobní data nejsou poskytována třetím osobám. Vyjímku z tohoto ustanovení tvoří externí dopravce, kterému je na objednávce předáváno nezbytně nutné minimum údajů o zákazníkovi, sloužící pro bezproblémovému doručení zboží.

Objednané zboží odesíláme hned, jakmile je vyrobené. Není možno ho skladovat, ani určovat dobu dodání.

4. Platební podmínky

- platba předem bankovním převodem na základě vystavení faktury nebo objednávky
  (pokud platba neproběhne do 5 dnů bude zakázka odeslána na dobírku, podle aktuálního ceníku. Zboží může být během čekání na platbu vyrobeno)
- platba dobírkou při odeslání Českou poštou nebo jiným dopravcem

5. Doprava zboží

Doprava objednaného zboží je zajišťována Českou poštou, nebo jiným dopravcem, kterého si zákazník objedná v e-shopu dle dostupných dopravců. Přeprava se řídí obchodními podmínkaami dopravce a platnou legislativou.
Pokud je zboží zasíláno na dobírku, je řidič přepravce oprávněn příslušnou částku převzít.
Zboží bude zákazníkovi doručeno na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři při objednání zboží. Ze strany prodávajícího bude zákazníkovi sdělen termín odeslání zásilky. Prodávající si vyhrazuje právo dopravce změnit, a to vzhledem k velikosti zásilky, regionu, rychosti a kvalitě jednotlivých dopravců, a to v případě, že to nepodraží cenu zásilky.

Zboží si můžete po dohodě vyzvednout ve výdejním místě: ryjeme.cz (ANDY DESIGN), Růžová 7/970, 110 01 Praha 1
V době: Út a ČT: 9:30 - 16:00. Po telefonické domluvě i jiný všední den.

OPĚTOVNÉ ZASLÁNÍ ZÁSILKY: Při nevyzvednutí zásilky bez podání informace o této skutečnosti, je povinen kupující uhradit prodejci náklady spojené s dalším zpracováním a odesláním zásilky za každé opětovné zaslání ve výši 120 Kč. V případě opakovaného nepřevzetí zboží počká prodávající 5 dnů na případné instrukce kupujícího kam zboží doručit potřetí. Po této lhůtě bude zboží uloženo u prodejce a částka za objednané zboží poštovné a další náklady bude vymáhána soudní cestou.
Z našeho e-shopu odesíláme informace po podání zásilky a pravidelně informujeme zákazníka o uložení zásilky, pokud nebyl zastižen na dodací adrese. Odeslána jsou také podací čísla zásilek pro komunikaci s Českou poštou.
Pokud není zboží skladem, bude zboží expedováno ihned po naskladnění - vyrobení, obvykle 1-2 týdny. Výrobky na zakázku řešíme individuálně.

5. Právo na odstoupení od smlouvy

Spotřebitel, který zakoupil zboží jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou, má v souladu s Občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy je třeba písemně dodavateli oznámit odstoupení od smlouvy a poté zaslat dodavateli kompletní zboží včetně všech komponentů (toto platí i pro dárky zdarma k objednávce). Neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato! Náklady za zaslání zboží zpět hradí v plné výši spotřebitel. V případě, že u zboží bylo uvedeno "doprava zdarma" má dodavatel právo si z částky, kterou vrací za samotné zboží, odečíst částku za skutečné náklady vzniklé zasláním zboží spotřebiteli (dle tarifu dopravce).


V případě výroby zboží na zakázku /gravírování, potisk na přání, jiná barevnost nebo provedení/, nemá zákazník právo na odstoupení od smlouvy. V případě opožděného dodání z důvodu velké vytíženosti zakázek (významné dny a svátky) toto nezakládá nárok spotřebiteli na odstoupení od smlouvy (při výrobě na zakázku). Takové případy řešíme vždy individuálně.

6. Nepřevzetí zboží

Pokud dojde k nepřevzetí výrobku bez právního důvodu, máme právo vymáhat po objednavateli sjednané plnění, popřípadě náhradu škody způsobené nepřevzetím výrobku. Většinou se jedná o přepravní náklady. V případě, že je možno nevyzvednuté zboží prodat a uspokojit tak část pohledávky vzniklé nevyzvednutím zakázky, prodá prodejce toto zboží bez jakékoliv autorské ochrany.

Rozměry a ostatní údaje uvedené na našich stránkách jsou pouze údaji nezávaznými a někdy se mohou mírně lišit, zvláště u rozměrů. Fotografie jsou pouze ilustrační.

V některých případech může mít gravírování mírně nahnědlou barvu, která vznikne při vypalování laserem. Tato zabarvení není bráno jako závadné viz bod 9.OP.

7. Ochrana dat

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím. Žádné z poskytnutých osobních údajů nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod., vyjma dopravce.

Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Veškeré osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a EU, jedná se zejména o jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo, e-mailovou adresu, tedy pouze údaje potřebné k zaslaní objednaného zboží zákazníkovi.  

Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická, zejména prostřednictvím kontaktního formuláře. 

V rámci reklamačního řízení jsou od zákazníků vyžadovány následující údaje: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mail a podpis. Veškeré takto získané osobní údaje jsou zpracovávány výhradně za účelem nezbytným pro vyřízení reklamace a v souladu se zákonem.

Kupující má právo své osobní údaje upravit nebo požadovat po prodávajícím výmaz všech osobních údajů „právo být zapomenut“, a to prostřednictvím písemné žádosti k rukám prodávajícího. Tyto budou upraveny nebo smazány do 24 hodin od doručení žádosti.

K osobním údajům má přístup majitel obchodu, webmaster a vedoucí výroby. Osobní údaje jsou uchovány po dobu 5 let a poté budou smazány.

8. Souhlas s vystavením

Zasláním fotografie či obrázku ke gravírování a potvrzením těchto Obchodních podmínek dává zákazník souhlas se zveřejněním náhledu hotového díla k propagaci a reklamním účelům na serveru www.ryjeme.cz, instagram.com/ryjeme.cz a facebookovém profilu facebook.com/ryjeme.cz. Tento souhlas lze odvolat, a to písemným oznámením provozovateli e-shopu.

9. Popis služby gravírování - zboží upravené na přání zákazníka, náhled

Zákazník odesláním své objednávky souhlasí, že se obeznámil se službou gravírování/popis laserem a je dostatečně informován o této službě, která je popsána na adrese O NÁKUPU a dostupná z každé stránky e-shopu www.ryjeme.cz.

Zboží označeno jako druhojakostní, není bezvadné a je tedy kazové /škrábance, vrypy, nepravidelný tvar, oděrky, a jiná poškození/.  Pro tyto vady nelze uplatnit reklamaci.

K výrobkům na krk je dodáván řetízek s úchytem nebo očkem (kuličkový a podobně) z oceli - slitiny (bižuterie), a to zdarma. Upozorňujeme, že některý řetízek může vyvolat u alergických osob reakci. Doporučujeme doobjednat řetízek z chirurgické oceli.

Gravírování fotek na lesklý povrch přívěsku zmatní.

Za přední stranu se považuje první gravírovaná strana (ať je na kterékoli části výrobku) a je zpoplatněna vyšší částkou jako první gravírování. Zadní strana, neboli druhá strana, je za příplatek text 60,- Kč / foto 200,- Kč/.

V případě gravírování obrázku - loga a podobně, musí zákazník poslat předlohu v křivkách (graficky připravenou pro tisk). V opačném případě nemůže dodavatel ručit za dokonalou dobrou kvalitu výsledného díla. Objednávka bude zpracována na vlastní odpovědnost zákazníka.

V případě objednání služby "Náhled" bude tento zaslán zákazníkovi k odsouhlasení na mail uvedený v objednávce. Pokud se zákazník k náhledu nevyjádří do 3 dnů, je povážován za schválený. Náhled je možno 2x připomínkovat. Pokud zákazníkovi nebude ani druhý náhled vyhovovat, může objednávku zrušit. V tom případě bude dodavatel zákazníkovi účtovat jednorázovou částku 400,- Kč za práci grafika. Odsouhlasený náhled je považován za směrodatný pro samotnou výrobu a je nadřazen zadaným informacím v objednávce /požadovaný text, fotka, logo/. 

V případě, že zákazník pošle text jako obrázek, bude cena účtována jako za gravírování fotografie (200,- Kč). Obrázek se musí převádět složitějším způsobem do vektorů.

Ceník:

Gravírování fotky - 200,- Kč

Gravírování textu - 60,- Kč

Storno poplatek za zrušení objednávky ve stavu "zpracování" nebo ve stavu "čeká na platbu" - 30% z ceny objednaného zboží, min. 400,- Kč /doposud vykonaná práce grafika, na zakázce se již začalo pracovat/.

V případě, že je u produktu napsáno, že fotografie na produkt nejdou gravírovat nebo je nevhodný ke gravírování a zákazník přesto fotografii přiloží, máme za to, že na vygravírování této fotografie trvá, např. z osobních nebo jiných důvodů a prodávající je povinen fotografii vygravírovat - reprodukovat na zvolený druh zboží, a na odpovědnost zákazníka.

Pokud neuvede zákazník v poznámce jinak, ořízne a umístí grafik fotku na přívěsek podle svého vlastního uvážení.

V případě, že zákazník uvede v poznámce rozdílný požadavek od požadavku, který přiložil k produktu, například jiný text, má se za to, že požadavek v poznámce je závazný a bude podle něho vyráběno.

Z každého přívěsku na krk jde většinou udělat klíčenka, tento požadavak napište do poznámky. V případě přívěsků zlaté barvy, nedoporučujeme gravírovat fotografie, nevypadá to dobře. Pokud zákazník i přes to pošle fotografii, máme za to, že na tom trvá a výrobek bude zhotoven na jeho odpovědnost.

10. Gravírování, rytí, tisknutí a řezání na materiály dodané zákazníkem

Zbožím dodané zákazníkem je považováno za jeho vlastní a není tedy běžně zpracovávané prodávajícím. Prodávající v tomto případě neručí za výsledek nebo za poškození zboží během procesu gravírování, rytí, tisku, nebo řezání. Zákazník nechává zboží upravovat na vlastní nebezpečí a prodávající v tomto případě nenese odpovědnost za výsledek nebo poškození zboží.  Prodávající není schopen v případě nevyzkoušených materiálů, tedy takových, na které doposud negravíroval, neryl, netiskl nebo tyto neřezal, zaručit, že výsledný efekt bude bezvadný. Prodávající doporučuje dodat zákazníkem minimálně dva kusy materiálu, přičemž jeden bude pro prodávajícího zkušebním vzorkem.  

11. Závěrečná ustanovení

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán. 
Zákazník je povinen obchodní podmínky řádně pročíst, popřípadě uložit nebo vytisknout.

12. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

Vládou schválená novela zákona o ochraně spotřebitele přináší spotřebitelům novou variantu řešení jejich sporů, která bude rychlejší a finančně méně náročná oproti stávajícím způsobům (zejména soudnímu řízení). Jedná se o ucelený systém mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, do kterého bude zapojena Česká obchodní inspekce jako obecný subjekt mimosoudního řešení sporů, a další specializované orgány, které již v současnosti řeší spory spotřebitelů mimosoudní cestou – Finanční arbitr, Český telekomunikační úřad a Energetický regulační úřad.  
ČOI - Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu najdete na stránkách ČOI nebo Vám ho na požádání sdělí prodávající.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

Kontaktní údaje:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Reklamační řád a obchodní podmínky platí od 25.5. 2018