INFOLINKA 775 049 177 | PO - PÁ: 9-16 hod
Měna: CZK | EUR
Můj účet
PŘIHLÁSIT SE
E-mail:
Heslo:

Zapomněl/a jste heslo?
nebo
VYTVOŘTE SI ÚČET

Registrujte se k nám a neunikne vám žádná naše nabídka!

REGISTROVAT NOVÝ ÚČET

Obchodní podmínky

1. Prodávající

PhDr. Martin Gabriel
Růžová 970/7, 110 00 Praha 1
IČ: 60221305
Osoba podnikající na základě živnostenského oprávnění

E-mail: info@ryjeme.cz
telefon: 775 049 177

2. Kupující

spotřebitel, firma, státní instituce

3. Objednávka zboží

Zboží je možno objednat následujícími způsoby:
- e-mailem
- objednávkou v internetovém obchodu www.ryjeme.cz

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

- Každá objednávka, učiněná přes objednávkový formulář zákazníkem je považována za závaznou a řídí se legislativou ČR, EU a těmito obchodními podmínkami.
- Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními a reklamačními podmínkami a že s nimi souhlasí.                                                                                                 - Objednávkou je uzavřena kupní smlouva.
- Místem dodání zboží je adresa, kterou zákazník uvedl v objednávkovém formuláři, vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení.
- Žádná osobní data nejsou poskytována třetím mimo externího dopravce, kterému je na objednávce předáváno nezbytně nutné minimum údajů o zákazníkovi, sloužící pro bezproblémovému doručení zboží.

Objednané zboží odesíláme hned, jakmile je vyrobené. Není možno ho skladovat, ani určovat dobu dodání.

4. Platební podmínky

- platba předem bankovním převodem na základě vystavení faktury nebo objednávky
(pokud platba neproběhne do 5 dnů bude zakázka odeslána na dobírku, podle aktuálního ceníku. Zboží může být během čekání na platbu vyrobeno)
- platba dobírkou při odeslání Českou poštou nebo jiným dopravcem

- Množstevní cena, resp. sleva, platí vždy pouze za předpokladu odebrání tohoto množství zboží. Při změně počtu odebraných kusů zboží, bude účtována cena, která se vztahuje ke konkrétnímu množství.

5. Doprava zboží

Doprava objednaného zboží je zajišťována dopravcem, kterého si zákazník objedná v e-shopu dle dostupných dopravců. Přeprava se řídí obchodními podmínkami dopravce a platnou legislativou.
Pokud je zboží zasíláno na dobírku, je řidič přepravce oprávněn příslušnou částku převzít.
Zboží bude zákazníkovi doručeno na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři při objednání zboží. Ze strany prodávajícího bude zákazníkovi sdělen termín odeslání zásilky. Prodávající si vyhrazuje právo dopravce změnit, a to vzhledem k velikosti zásilky, regionu, rychlosti a kvalitě jednotlivých dopravců, a to pouze v případě, že to nepodraží cenu zásilky. Pokud má zákazník učiněno několik objednávek, vyhrazuje si prodejce tyto sloučit a odeslat jako jednu zásilku.

Zboží si můžete po dohodě vyzvednout ve výdejním místě: ryjeme.cz (ANDY DESIGN), Růžová 7/970, 110 01 Praha 1
V době: Út a ČT: 9:30 - 16:00. Po telefonické domluvě i jiný všední den.

Pokud je nabízena služba "doprava zdarma", tuto je možno nárokovat pouze v případě, že se jedná o produkt s gravírováním nebo hodnota zboží přesáhne 200,- Kč.

Zboží, které se prodávajícímu vrátí zpět, z jakéhokoli důvodu, bude neprodleně zasláno zákazníkovi na jeho náklady /poštovné a doběrečné 120,- Kč/. V případě opakovaného nepřevzetí zboží počká prodávající 5 dnů na případné instrukce kupujícího kam zboží doručit potřetí. Po této lhůtě bude zboží uloženo u prodejce a nezaplacená částka za objednané a vyrobené zboží, včetně poštovného, bude vymáhána soudní cestou.

Pokud není zboží skladem, bude zboží expedováno ihned po naskladnění - vyrobení, obvykle 1-2 týdny. Výrobky na zakázku řešíme individuálně.

5. Právo na odstoupení od smlouvy

Spotřebitel, který zakoupil zboží jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou, má v souladu s Občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy je třeba písemně dodavateli oznámit odstoupení od smlouvy a poté zaslat dodavateli kompletní zboží včetně všech komponentů (toto platí i pro dárky zdarma k objednávce). Neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato! Náklady za zaslání zboží zpět hradí v plné výši spotřebitel. V případě, že u zboží bylo uvedeno "doprava zdarma" má dodavatel právo si z částky, kterou vrací za samotné zboží, odečíst částku za skutečné náklady vzniklé zasláním zboží spotřebiteli (dle tarifu dopravce).


V případě výroby zboží na zakázku /gravírování, potisk na přání, jiná barevnost nebo provedení/, nemá zákazník právo na odstoupení od smlouvy. V případě opožděného dodání z důvodu velké vytíženosti zakázek (významné dny a svátky) toto nezakládá nárok spotřebiteli na odstoupení od smlouvy (při výrobě na zakázku). Takové případy řešíme vždy individuálně.

6. Ochrana dat

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím. Žádné z poskytnutých osobních údajů nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod., vyjma dopravce.

Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Veškeré osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a EU, jedná se zejména o jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo, e-mailovou adresu, tedy pouze údaje potřebné k zaslaní objednaného zboží zákazníkovi.

Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická, zejména prostřednictvím kontaktního formuláře.

V rámci reklamačního řízení jsou od zákazníků vyžadovány následující údaje: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mail a podpis. Veškeré takto získané osobní údaje jsou zpracovávány výhradně za účelem nezbytným pro vyřízení reklamace a v souladu se zákonem.

Kupující má právo své osobní údaje upravit nebo požadovat po prodávajícím výmaz všech osobních údajů „právo být zapomenut“, a to prostřednictvím písemné žádosti k rukám prodávajícího. Tyto budou upraveny nebo smazány do 24 hodin od doručení žádosti.

K osobním údajům má přístup majitel obchodu, webmaster a vedoucí výroby. Osobní údaje jsou uchovány po dobu 5 let a poté budou smazány.

7. Souhlas s vystavením

Zasláním fotografie či obrázku ke gravírování a potvrzením těchto Obchodních podmínek dává zákazník souhlas se zveřejněním náhledu hotového díla k propagaci a reklamním účelům na serveru www.ryjeme.cz, instagram.com/ryjeme.cz a facebookovém profilu facebook.com/ryjeme.cz. Tento souhlas lze odvolat, a to písemným oznámením provozovateli e-shopu.

8. Popis služby gravírování - zboží upravené na přání zákazníka, náhled

Zákazník odesláním své objednávky potvrzuje, že se obeznámil se službou gravírování, tisk, rytí, popis a je dostatečně informován o této službě, která je popsána na adrese O NÁKUPU a dostupná z každé stránky e-shopu www.ryjeme.cz.

K výrobkům na krk je dodáván řetízek s úchytem nebo očkem (kuličkový a podobně) z oceli - slitiny (bižuterie), a to zdarma. Upozorňujeme, že některý řetízek může vyvolat u alergických osob reakci. Doporučujeme doobjednat řetízek z chirurgické oceli.

Gravírování fotek na lesklý povrch přívěsku zmatní.

Za přední stranu se považuje první gravírovaná strana (ať je na kterékoli části výrobku) a je zpoplatněna vyšší částkou jako první gravírování. Gravírování na druhou stranu se zpoplatňuje.

V případě gravírování obrázku - loga a podobně, musí zákazník poslat předlohu v křivkách (graficky připravenou pro tisk). V opačném případě nemůže prodávající ručit za dokonalou dobrou kvalitu výsledného díla. Objednávka bude zpracována na vlastní odpovědnost zákazníka.

V případě objednání služby "Náhled" bude tento zaslán zákazníkovi k odsouhlasení na mail uvedený v objednávce. Pokud se zákazník k náhledu nevyjádří do 3 dnů, je považován za schválený. Náhled je možno 2x připomínkovat. Pokud zákazníkovi nebude ani druhý náhled vyhovovat, může objednávku zrušit. V tom případě bude dodavatel zákazníkovi účtovat jednorázovou částku 400,- Kč za práci grafika. Odsouhlasený náhled je považován za směrodatný pro samotnou výrobu a je nadřazen zadaným informacím v objednávce /požadovaný text, fotka, logo/.

Zaslaný náhled nereflektuje výslednou podobu gravírování. Jedná se spíše o korekturu v textu, rozmístění nebo oříznutí fotky. Laserové gravírování v konečné podobě vypadá různě, a to v závislosti na materiálu /dřevo, kov, plast/.

V případě, že zákazník pošle text jako obrázek, bude cena účtována jako za gravírování fotografie (200,- Kč). Obrázek se musí převádět složitějším způsobem do vektorů.

Storno poplatek za zrušení objednávky ve stavu "zpracování" nebo ve stavu "čeká na platbu" činí 30% z ceny objednaného zboží, minimálně však 400,- Kč jako kompenzace za práci grafika a technika.

V případě, že je u produktu napsáno, že fotografie na produkt nejdou gravírovat nebo je nevhodný ke gravírování a zákazník přesto fotografii přiloží, máme za to, že na vygravírování této fotografie trvá. Například z osobních nebo jiných důvodů a prodávající je tedy povinen fotografii vygravírovat - reprodukovat na zvolený druh zboží, a to na odpovědnost zákazníka.

Pokud neuvede zákazník v poznámce jinak, ořízne a umístí grafik fotku a text na výrobek podle svého vlastního uvážení. Text, který zákazník píše do příslušného okénka, není možné řádkovat, je tedy nutné napsat do poznámky, jak má být text rozvržen. Například: první řádek: Jana, druhý řádek: 12.7.1978, třetí řádek: Máme Tě rádi!

V případě, že zákazník uvede v poznámce rozdílný požadavek od požadavku, který přiložil k produktu, například jiný text, má se za to, že požadavek v poznámce je závazný a bude podle něho vyráběno.

V případě přívěsků zlaté barvy, nedoporučujeme gravírovat fotografie, nevypadá to dobře. Pokud zákazník i přes to pošle fotografii, máme za to, že na tom trvá a výrobek bude zhotoven na jeho odpovědnost.

Při zvolení placené služby Expres výroba, bude zakázka /zboží/ vyrobena přednostně v den, kdy byla objednávka přijata, pokud tato byla učiněna v pracovní den do 14 hodiny a odeslána zvoleným dopravcem. Expresní výroba neznamená expresní dopravu.

Rozměry a ostatní údaje uvedené na našich stránkách jsou pouze údaji nezávaznými a někdy se mohou mírně lišit, zvláště u rozměrů. Fotografie jsou pouze ilustrační.

Zboží označeno jako „II. jakost“, není bezvadné a je tedy kazové /škrábance, vrypy, nepravidelný tvar, oděrky, a jiná poškození/. Pro tyto vady nelze uplatnit reklamaci.

V některých případech může mít gravírování mírně nahnědlou barvu, která vznikne při vypalování laserem. Tato zabarvení není bráno jako závadné.

 

9. Gravírování, rytí, tisknutí a řezání na materiály dodané zákazníkem

Zbožím dodané zákazníkem je považováno za jeho vlastní a není tedy běžně zpracovávané prodávajícím. Prodávající v tomto případě neručí za výsledek nebo za poškození zboží během procesu gravírování, rytí, tisku, nebo řezání. Zákazník nechává zboží upravovat na vlastní nebezpečí a prodávající v tomto případě nenese odpovědnost za výsledek nebo poškození zboží. Prodávající není schopen v případě nevyzkoušených materiálů, tedy takových, na které doposud negravíroval, neryl, netiskl nebo tyto neřezal, zaručit, že výsledný efekt bude bezvadný. Prodávající doporučuje dodat zákazníkem minimálně dva kusy materiálu, přičemž jeden bude pro prodávajícího zkušebním vzorkem.

10. Závěrečná ustanovení

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
Zákazník je povinen obchodní podmínky řádně pročíst, popřípadě uložit nebo vytisknout. Součástí obchodních podmínek je i aktuální ceník a podmínky dopravy, který naleznete zde: https://www.ryjeme.cz/clanek/detail/doprava-a-platba.

11. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

Vládou schválená novela zákona o ochraně spotřebitele přináší spotřebitelům novou variantu řešení jejich sporů, která bude rychlejší a finančně méně náročná oproti stávajícím způsobům (zejména soudnímu řízení). Jedná se o ucelený systém mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, do kterého bude zapojena Česká obchodní inspekce jako obecný subjekt mimosoudního řešení sporů, a další specializované orgány, které již v současnosti řeší spory spotřebitelů mimosoudní cestou – Finanční arbitr, Český telekomunikační úřad a Energetický regulační úřad.
ČOI - Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu najdete na stránkách ČOI nebo Vám ho na požádání sdělí prodávající.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

Kontaktní údaje:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Reklamační řád a obchodní podmínky platí od 1.5. 2020

Puncovní úřad